Pers

Outcamp is een project dat in 1999 van start ging en in 200 werd onderscheiden door de Kamer van Koophandel van Lyon in het kader van de "Nova d’Or"-prijs voor het innovatieve karakter van het project. In 2001 neemt het project vaste vormen aan door de introductie van de website Outcamp.net. Oorspronkelijk werden alle campings van Frankrijk geïnventariseerd om de internetgebruikers een volledig campingaanbod voor te stellen.

Tegenwoordig, dat wil zeggen ongeveer tien jaar na de oprichting is Outcamp marktleider van de campingsector in Frankrijk en op weg de referentiesite in Europa te worden. Outcamp, met meer dan 4 miljoen bezoekers per seizoen en een exponentieel toenemende activiteit (meer dan 40% groei per jaar) is nu beschikbaar in 8 talen, en op alle media (desktop, tablet, mobiel) en inventariseert de campings van 8 landen in Europa.

Outcamp biedt twee hoofdrubrieken op haar website: een zeer volledig multithematisch jaaroverzicht waarin internetgebruikers nauwkeurige zoekopdrachten kunnen uitvoeren en een vakantiezoekmachine met alle aanbiedingen van het web. .

Maar Outcamp biedt ook tal van andere diensten! De website biedt:

- een gratis platform van kleine advertenties van campinguitrustingen,
- heel veel adviezen aan kampeerders,
- een selectie van websites over kamperen en toerisme,
- een rubriek gewijd aan camping- en caravanuitrustingen.

Zij praten over ons

Logo decision
Logo tf1
Logo femmes-actuelles
Logo france-soir
Logo jdn
Logo figaro
Logo quotidien-tourisme
Logo inrocks
Logo essentiel-bienetre
Logo petit-futé
Logo rtl
Logo sud-radio
Logo youvox
Logo Figaro Magazine
Logo L'express
Logo Tourmag
Logo LyonMag
Logo Le Parisien